Jul!

Hejsan! Nu är båda julaftonarna snart slut. Jag är så nöjd över alla julklapparna! Hoho! Allt var sådär jultrevligt, underbart. Så som varje jul. Julen är den tid på året man känner sig så otroligt älskad. Aldrig någonsin har jag vart så varm innuti och uppfylld av godhet som på julen. Lyckligare, ja möjligtvis men inte så älskad. Jag älskar julen. Jag älskar de allra flesta på julen. Så är det, så är jag.
För er som bryr er så fick jag sammanlagt :
Ett armbandsur!
Ett halsband.
6 skålar.
4 fat (tror jag att det var).
En Cdskiva - Sarah Kelly.
Ett "världens bästa syster" örngott.
SingStar Abba.
SingStar mick.
En resväska.
En Armaniparfym!
En bok med tillhörande ståltjossan.
Duschkrän x4 .
Läppglans.
800 kr.
150:- på H&M.
700:- på Selma.
Noblesse.
Hello Kitty påslakansett.
Ett par strumpor.
Toffsar.
En t-shirt.
500:- på Åhlens.
Sen tror jag inte att det var mer :)
Nu ska jag och shoppa!
Välbehövligt faktiskt..

Men nu ska jag kila iväg och så blir det sängen tror jag.
Vilket jag alltid tror visserligen och sen blir det telefonen i alldeles för många timmar.
Men nu är jag trött och behöver sova.
Jag kan ju alltid försöka! Så pusshejs <3