Really not okay!

Hejsan människor! Jag sa ju bestämt att gårkvällen skulle bli bra. Sagt och gjort. Jag hade väldigt roligt. Glömde allt annat skit och bara hade kul. Hernan kom och vi begav oss hem till Amanda, där de andra tjejerna väntade! Godis och Coca-Cola! Jag sägre bara en sak, mums! Sen hämtade pappa upp mig och jag gick och la mig alldeles för sent, vilket jag kände när jag vaknade vid halv elva. Nyss hämtade jag frukost. Hönekaka och youghurt med kanel. Åter igen mums! Jag är en äkta gottegris, även när det gäller mat och dyl. Idag ska jag baka två stycken kladdkakor! Sen vid sex bär det av till kyrkan, med dem. Konfirmanderna säljer fika. Så då ska kameran med och bilder ska tas på den förhoppningsvis roliga kvällen!
På tal om bilder så ska jag ladda in Chilibilderna nu. Åh, om jag ändå hade orken! Men okej, jag har lovat att de ska upp i helgen så here I go!

Ha't bra!
Me love
Not fair - Lily Allen