Klassresa på Gotland

Gotland med min älskade klass. På tåget hem försökte jag och Julia att förkorta dagarna med siffror. Riktigt roligt var det. Alla siffror är beräknade efter mig främst men täcker även andras dagar.
6,5 mil på cykel.
2 korvar.
1,5 spett.
5 marschmellows.
8 timmars sömn (sammanlagt).
0 bus i min stuga.
1 extra sovkompis sista natten.
2 dopp i kalkstensbrottet.
3 varma dagar.
2 kalla kvällar.
2 punkterade cyklar.
3 förälskande klassvänner (det vill säga, förälskade i en klasskompis).
4 glassar.
1 springtur, 2 varv.
1 teambuilding  med 2 lag.
4 grisar på gården.
1 vandrarhem för oss själva!
6 stugor att bo i. 
4 tjejduschar att dela på.
28 stycken cyklar.
9 poäng på Boda Borg.
236 foton.
1 hårklippning.
3 underbara dagar!

Det kommer nog mer om minnet håller.
Sen tog vi såklart en massa bilder.

    
    
   
    
2
Saga

Fyra tjejduschar var det :p

och jag får det bara till 4,8 mil :o

Ronja

<3vi