Fem, alldeles för tidigt.

Ibaldn blir jag verkligen jättetrött på min lillebror. Han kan vara så söt, men oftast bara ivägen, jobbig och går mig bara på nerverna. Som nu, jag har inte suttit vid datorn sen jättelänge. Visst, en kvart eller så. Men inte ordentligt. Nu åker vi ju till Gotland imorgon. Väldigt, jag säger väldigt blandade känslor om det.
Väskan är iallafall nästan klar, allt som kan packas ikväll är packat. Imorgon möts vi upp på resecentrum 07:15 (alldeles, jättetidigt!). Detta betyder att jag kommer vara så gott som död.

I söndags var jag, mamma, Bella och Amanda på Carolines dansshow! Hon är så ruggigt bra den människan! Enligt mig överglänste hon alla där på scenen!

Nu ska jag kila till sängem. Jag ska liksom upp vid fem imorgon.
Kul för mig!
Lägg märke till ironin i den föregående meningen.