År att läsa om, länge

Håret blev bra. Utväxten är borta och glansen tillbaka. Nu behövs bara en toppning.

På lördag blir det tjejkväll med flickorna i kyrkan! Vi ska sminka Johan, leka lekar och ha högläsning, ur mina och Bellas gamla dagböcker. Det kommer att bli toppen! Vi ska göra våra egna ansiktmasker och allting, blir det mycket bättre? Om någon undrar är Johan där för att han bor där, samt att han är sjukt kul (vi måste ju ha någon där som förstår sig på killar!).

Jag satt nyss och läste i mina dagböcker, för att hitta några bra sidor att läsa. Haha, jag stavade helt katastrofalt! Fast det finns mycket intressant där i kan jag säga, skvaller, skvaller, skvaller. Och sen en massa kärlek. Jag förstår inte hur jag kunde vara kär i dig i så många år. Heja mig!


2
Saga

Haha, kan tänka mig att det står om mig en hel del! ;)

tomasz

Hej jag heter TOmasz!