Lillen på äventyr i London

Min lillalillalillebror åker till London idag och jag hjälper till att packa och så. Han ska dit med konfirmanderna, för så gör vår kyrka, awesome va? Kommer ihåg när jag åkte som hjälpledare, underbart! Bilder finns på facebook tror jag. Han kommer att ha det så otroligt bra och allt jag önskar är att själv få åka dit. Okej, det är inte allt jag änskar men nästan! Jag kommer sakna han lite faktiskt..

Lillollie som inte alls är liten längre (men 7 millimeter kortare än mig!). Ingen toppenbild men fin är den på olle iallafall. Enjoy! Nu ska jag laga mat åt han, den lille ponken.

2
Mormor

Mina fina barnbarn, ni är så fina. Träffar han sin kusin i London?? Måtte han snart komma hem igen. Kram till er båda.

Annie

du är också fin mormor! Jag tror att han skulle matcha en lunch eller så.

Han kommer hem på söndag.

Kram!