Århundradets mysdag!

Hej! Igår, fredag, lämnades slutuppsatsen in. Det känns otroligt skönt! Känslan är helt enastående. Jag är så nöjd över mig själv också, jag var klar med den i god tid! Så skönt känsla. Sen var det ungdomsssamling som gällde, som var toppen i vanligt ordning. Jag tycker så mycket om både ledarteamet och ungdomarna, dem är riktiga guldklimpar! 

Idag sov jag tills jag vaknade av mig själv, en vardagslyx som heter duga! Sen segade jag, åt frukost och duschade för att sedan bege mig iväg till lite affärer för att kolla på kläder. Jag ska mildra mitt shoppingsug på måndag. Varför inte idag? För att jag tittar någon dag innan, och de plagg jag inte kan släppa köper jag sen. Då minskar man antalet impulsköp med en hel del - shoppingtips á la Annie. Varsågod. 

Nu sitter jag och Skypear med den fantastiska människan nedan. Men vi båda avslutar snart för filmtittande. Mys! Synd bara att vi är så långt ifrån varandra... Livet är hårt, men trots allt sjukt bra. Hejsvejs!