Slutuppsats och kaos i huvudet

Hejhopp! Tänka sig, ett till blogginlägg såhär nära inpå.. vad har hänt? Haha! Jag kanske börjar stå för vad jag säger, det är väl utbildningens fel (eller förtjänst). Jag sitter mitt uppe i skrivningen av slutuppsatsen i Församling och ledarskap 2, en av kurserna vi läst denna termin. Det är bra mycket att gå igenom. Sitter här med tusen böcker, papper, broschyrer och diverse. Drunknar snart! Men så ska uppsatsen bli något att ha också! Vi får se hur det blir med den saken, just nu är jag glad om den bara blir godkänd så jag blir av med den. 

Om vi ska tala om något kul så är det inte långt kvar till sommarlov nu! Efter denna inlämning, som är på fredag, så har vi endast en hemtenta kvar. Och den ska Daniel och jag göra hemma och mamma, så hur hemsk kan det vara om jag har Daniel vid min sida? Det löser sig! Min hjärna är väldigt inställd på sommar och studievila. Jag ska ha det så mysigt i sommar! Jag har fått jobb i Sorsele, så jag blir Lapplandsbrud i fem veckor i sommar. Det skulle jag aldrig ha gissat ens för ett halvår sedan... Knäppt det där med Gud och livet och sådär.

Men nu ska jag faktiskt, trots klockan är rätt mycket, skriva lite till på uppsatsen! Sen ska jag kila i säng, det är onsdag imorgon och lektioner i Uppsala... Vilket innebär tidiga mornar! Men det överlever jag, det är ju näst sista gången. Men ha det så bra vänner, vi hörs!
 
En söndag med fina vänner, för några veckor sedan. Vad ni är bra!