Full rulle!

Hej alla! Jag ber om ursäkt för att jag har varit kass igen. Har haft för mycket att göra för att ha tid för något annat än just precis det... Det har varit slutuppsatser, hemtentor, lillebrors student, andra studentmottagningar, födelsedagsfester, vänner jag inte träffat på evigheter, återträff med Götabroklassen (och planering inför det) och packning och resa till Torp! Men nu är jag här. Och oj vad bra det är! Jag mår så bra här, i campingreceptionen, med fina vänner, Gud och gott fika (och nachos!!). Livet leker helt enkelt!

På lördag åker jag hem för att packa om väskan och bege mig till Sorsele för fem veckor sommarjobb, ska bo hos Daniel och hans föräldrar. Grymt bra blir det! Grymt bra! Men nu är det bra här, tills vidare. Oj vad bra. Jag kan inte lova världsbäst uppdatering nu under Torpveckan... Men kan lova att uppdatera bättre i Sorsele sen, då har jag tillgång till min dator, mina bilder och har lite fritid. 
Skjutsade lillebror till campagnefrukosten, titta vad fin han var, söta lilla Olle.