När Gud får bestämma

Hej! Det var över ett år sedan någonting hände här... Det har varit mer (men inte så mycket) liv på den blogg Hanna och jag haft gemensamt, sedan praktiken för ett år sedan. Men jag har tänkt att det ska bli lite liv här igen! Men jag tänker å andra sidan rätt mycket. Så vi får se hur det blir med den saken. Började iallafall med bloggdesignen, det blir så mycket roligare om den är fin! 
 
På år ett har det hänt en hel del med både mig och livet i övrigt. Jag har börjat studera teologi på ALT, jag har flyttat till Stockholm (tillsammans med Hanna) och vuxit enormt mycket som människa. Men det nyaste är väl fina Daniel, som snodde mitt hjärta och lämnade sitt till mig. Oj vad han är bra. Oj vad jag är kär. Det kommer lite bilder från de fina dagarna i påsk, när Daniel och jag var uppe i Sorsele och åkte skoter och träffade hela tjocka släkten! Det var bra dagar kan jag säga... Så bra!