Lucia!

Hej allihopa! Tänkte önska alla en riktigt fin lucia, men nu är det ganska sent att göra det. Men jag hoppas att ni har haft en riktigt bra dag hittills, och att dagen fortsätter i den banan. Jag pluggar som vanligt nu för tiden, men tänkte trots allt bjuda på en bild. en bild från dagis. Jag är självklart den blonda darlingen med glasgon och sydd luciakrona. Redan då större än alla andra minsann!

4
Moster

Jag minns som igår när du var så där söt.

Kram och puss:)

Annie

Så rart så!

kramis!

Mormor

Det var tider det,då fick jag också vara med. Då var det trångt, mycket folk.

Jag var på Lucia igår, då fick jag en ståplats innanför dörren, det var mer än fullsatt. Men jag stod vid rätt dörr, där luciatåget gick in,så jag såg bra.

Annie

Mormor! Lucian som var hos er går i mig klass, visst är hon vacker? :)