Bortglömd blev påmind

Hej kära ni! Det glädjer mig att det min blogg fortfarande har besök varje dag, det var ju ett bra tag sedan mitt senaste inlägg. Jag jobbar och pluggar för fullt, så har inte så värst mycket tid över till bloggen tyvärr. Fast på min sommarledighet blev det visst en ny bloggdesign - fick tillbaka lusten helt enkelt! Om mindre än två veckor (AAAH) flyttar jag hemifrån för att gå ett år på Götabro. Min tanke är därför att komma igång med bloggandet igen. Dels för att jag ska kunna gå tillbaka på året (kommer även skriva dagbok) samt att alla hemma ska kunna hålla koll på vad jag sysslar med. Det blir bra detta. Här kommer förresten en bild från London som jag besökte tillsammans med pappa och Olle i mitten av juni. Bilden använde jag för i övrigt i min första bilduppgift i en av kurserna jag läser.
 
Nu bör jag återgå till plugget innan det är dags för mig att bege mig mot jobbet. Helt sjukt att jag faktiskt bara har 4 jobbdagar kvar på Kompassen.